צאט
sitehood news image

רשימת נושאים

צאט | צ'אט לאתר

כל עסק או חברה מחזיקים היום אתר אינטרנט לתפארת ולא מעט מטפחים גם יוזרים ברשתות החברתיות. האתרים החדשים שנבנים כיום והמחשבה שעומדת מאחורי השימוש ברשתות החברתיות לשיווק, מבוססים על הרעיון כי ככל שתהיה לך יותר אינטראקציה עם הלקוח כך יש יותר סיכוי שהוא יקנה את המוצר שלכם.  הרי בעולם אינטרנטי בו אתה יכול לעשות הכול מבלי שיהיה לך צורך באינטראקציה אנושית כלל, כולנו שואפים לאינטראקציה אנושית.

להתחברות ולהתקנת צ'אט לאתר.


ישנן דרכים שונות לעסק להעניק אינטראקציה מסוג זה לגולש, כאשר היעילה ביותר היא צאט לאתר. כאשר חושבים על צ'אט, ישירות עולה לנו לראש אסוציאציה של חדרי צ'אט בהם אנשים שונים מתכתבים על דברים שונים ומשונים באווירה מאוד לא פורמאלית. אולם חשוב לזכור כי זהו גלגולו הראשון של הצ'אט, כאשר הגלגול הנוכחי – צאט עסקי באתרי אינטרנט של חברות - הוא כלי עבודה מצוין לשיווק, מכירות באינטרנט, שירות לקוחות וכמובן קידום מכירות.

ישנם מספר יתרונות בולטים ביותר בהתקנת תוכנת צ'אט באתר שלכם. ראשית המערכת תוזיל משמעותית עלויות גם לכם וגם ללקוח. הדרך בה אתם חוסכים בעלויות באה לידי ביטוי בכמה אופנים. ראשית, אתם לא צריכים להשקיע במערכת טלפונית – מזכירה, טלפון וקו טלפון אשר יש למקם במשרד. אתם יכולים לקבל את כל הפניות ולתאם את כל הפגישות ישירות דרך הצ'אט שלכם באתר. שנית, אתם חוסכים זמן על ידי כך שאתם מתקשרים ישירות עם הלקוח ולא צריכים לחזור אליו, להעסיק שירותי טלמרקטינג או טלמיטינג ולשחק איתו תופסת וזמן כידוע זה כסף.

החיסכון ללקוח הוא גם בהוצאות טלפון (אשר הם השקה של כסף וזמן) וגם בעצבים.  ברוב החברות כדי לתאם פגישה, לבצע רכישה או לקבל שירות לקוחות יש צורך לחכות זמן רב על הטלפון תוך הקשבה למוסיקה שאמורה להיות מרגיעה אם כי במבחן התוצאה גורמת להיפך המוחלט. כאשר אתם חוסכים ללקוח שלכם את הזמן ואת הכסף שהוא מוציא על השיחה, יש סיכוי טוב יותר להתחיל את התקשורת איתו בנימה חיובית. זכרו שכל חסכון ללקוח הוא רווח נקי שלכם, שכן לקוח מרוצה יחזור שוב ושוב וימליץ עליכם לחבריו בעוד לקוח ממורמר יכול בקלות להרוס את המוניטין האינטרנטי שלכם – דבר אשר קשה מאוד לבנות וקשה עוד יותר לשקם אחרי פגיעה.

בנוסף לצ'אט יש יתרון של יעילות מרבית. בעוד ששיחות טלפוניות יכולות להתבצע כל אחת בנפרד וכאשר כל הקווים תפוסים נוצרת בעיה - במסגרת צ'אט לאתר,  נותן שרות אחד יכול לענות למספר שיחות צ'אט במקביל ללא שיפריעו זה לזה וללא הגבלה על מספר האנשים שיכולים לפנות אליו בזמן אמת. המענה עצמו הוא מענה מהיר ביותר, שהרי ניתן תוך כדי ה"שיחה" עם הלקוח לבדוק לו במקביל נתונים ולספק לו מענה על שאלות. לעומת הצ'אט, בטלפון יש צורך לעיתים לנתק או לחבר שיחת וועידה בכדי להשיג תשובות לשאלות הלקוח. צ'אט מאפשר לנותן השירות לעשות בירורים מאחורי הקלעים ולא על חשבון זמנו היקר של הלקוח. 

בנוסף, התוכנה של סייטהוד, אשר מאפשרת צ'אט בזמן אמת, מאפשרת לבעל העסק ליזום פנייה ולמעשה להיות הראשונים להתחיל את האינטראקציה עם הלקוח ולהציע לו עזרה כאילו הוא עומד לידכם ממש בחנות אמיתית – ההרגשה של קשר אישי המסתמך על שיווק ישיר מגדילה את הרגשת הקרבה בין הלקוח לחברה ומעלה את סיכויי המכירה – ממש אמנות המכירה. כמו כן העובדה שאתם מאפשרים ללקוח לפנות אליכם בכל זמן ובכל מצב, משדרת אמינות ושאיפה למצוינות בשירות.