תוכן ומידע

טיפים קניות ברשת

היום נורא נוח לקנות באמצעות האינטרנט, משום שכל מה שעושים זה לשבת מול המחשב ולחפש את המוצרים המבוקשים. כבר לא צריך ללכת לחנויות ולחפש שעות מחוץ לבית, כאשר חנויות רבות מקימות גם אתרי אינטרנט שמציעים את כל המוצרים באופן וירטואלי. דבר חשוב מאוד ובסיסי למדי היא המודעות הגדולה שצריכה להיות לפני שקונים משהו ברשת. לפני

קניית לידים

בימים תחרותיים אלו, עולם האינטרנט מציע מגוון רחב ביותר של אפשרויות להגדיל את מעגל הלקוחות הפוטנציאלי, וכתוצאה מכך את מחזור המכירות של חברה או ארגון נתון. קניית לידים היא אחת האופציות האטרקטיביות ביותר כיוון שהיחס בין יעילותה לעלותה, הוא מעולה.
מהם לידים?
לידים הם למעשה פיסות מידע רלוונטיות ביותר לכל עסק. מדובר בפרטים אישיים של לקוחות פוטנציאליים

הכול זה שיווק באינטרנט

עולם השיווק השתנה רבות בעשורים האחרונים, עם כניסת האינטרנט והשתלטותו על כלל ערוצי חיינו. החל מרשת הפייסבוק ועד לאתרי מכירות אינטראקטיביים המאפשרים קניית מוצרים ושירותים שונים דרך הרשת, כולל עסקים למכירה. כל עסק כיום, וכמעט כל אדם, מחזיק בלפחות אתר אינטרנט אחד, ולכן הגולש הממוצע יכול למצוא אתר בכל נושא שרק יעלה על רוחו.

 

אם בעבר

מכירת דומיינים יד שנייה

דומיינים הינם למעשה כתובות האינטרנט אותם אנו כותבים במטרה להגיע אל אתר האינטרנט הרצוי. כל דומיין מורכב משני חלקים. הראשון, שם הדומיין, אשר הינו למעשה ממש כמו שמו. שם הדומיין מופיע לאחר קידומת ה-www, ויכול להיות מורכב מאותיות ומספרים בלבד. לאחר שם הדומיין, מופיעה סיומת הדומיין אשר לה מספר אופציות כגון com, net, org, co.il,

מענה עסקי

מענה מהיר ללקוח מגביר את הסיכוי למכירה, כך גילו כל הסקרים והמחקרים האחרונים. בעבר חיפשו חברות קטנות כגדולות תשובה לעומס המצטבר של שיחות הטלפון שמנע מענה עסקי מהיר ואיכותי ללקוחות. איוש המוקד במספר גבוה יותר של עובדים הוא פיתרון אפשרי אבל שיקולי עלות -תועלת שוללים אותו. לחילופין נעשו ניסיונות להטמיע מענה טלפוני המעביר שיחות רק

מענה טלפוני לעסקים

מענה טלפוני לעסקים, מענה באינטרנט ומה שביניהם.
בעבר הלא רחוק רווחה הדעה שרק חברות גדולות זקוקות למענה טלפוני, אבל כיום ברור כי מענה טלפוני לעסקים הוא נחלתו של כל עסק הרוצה להגדיל את המכירות שלו. המענה הטלפוני איננו הוצאה כי אם השקעה – השקעה בקשר עם הלקוחות, בקידום מכירות ובחיפוש לקוחות פוטנציאליים. ואולם מענה טלפוני לעסקים

שירותי מוקד טלפוני

כולם מכירים מוקדים שונים אשר מעניקים שירות לקוחות טלפוני, לרוב מוקדים אלו עמוסים בפניות, זמן ההמתנה ארוך והלקוח מתחיל את השיחה עם נציג השירות בנימה שאינה חיובית. ישנן שתי דרכים לבצע שירותי מוקד טלפוני, האחת היא דרך הטלפון והשנייה היא דרךצאט אינטרנטי. חברות ועסקים רבים מעדיפים לנהל את המכירות ושירות הלקוחות שלהם דרך האינטרנט, שהוא

שיטות מכירה

כאשר מדברים על שיטות מכירה, ישנן מספר שיטות וטיפים מרכזיים אשר יכולים לגרום למכירה מוצלחת ושירות טוב. מטרת אנשי המכירות היא לרכוש את אמון הלקוח, לגרום לו להתעניין במוצרים או בשירותים שיש לחברה להציע, וכל זאת באדיבות, נימוס וכושר שכנוע. ישנן שיטות מכירה שונות עבור שיווק ומכירת מוצרים שונים, כל אחת מהן צריכה להתאים לאופי

הקמת אתר מכירות באינטרנט

פעם, לפני הרבה שנים אנשים היו מגיעים מכל הסביבה לנקודה אחת מרכזית, כיכר השוק, כדי לסחור בדברים וגם להחליף רכילות וחדשות. אחר כך החלו לקום מקומות מאורגנים יותר, דוכני רוכלים קבועים וחנויות, כאלו הנגישים לקהל באופן קבוע. חלפו השנים וצצו להם גם מרכזי הקניות, הקניונים, השדרות – מקומות העונים לא רק על הצורך לקנות, אלא

שירות לקוחות אונליין

שירות לקוחות אינו דבר פשוט, הלקוחות מצפים למענה מיידי, סבלנותם פוקעת מהר והם אינם מרגישים כי הם מקבלים את הדיל הטוב ביותר שיכלו לקבל. על מנת להתגבר על קשיים אלו ולייצר שירות לקוחות מתוחכם יותר ומספק יותר עבור הלקוחות, לחברות רבות יש שירות לקוחות אונליין. שירות לקוחות אונליין מתקיים דרך האינטרנט ויש לו יתרונות רבים

מוקד מכירות

מוקד מכירות הוא שירות מכירות טלפוני הניתן על ידי אנשי מכירות מיומנים. כיום חברות רבות מפעילות מוקד מכירות פעיל, מחברות תקשורת, שירותי טלוויזיה, חברות אלקטרוניקה ומכשירים חשמליים ועוד. בימינו ניתן למצוא תשובות לכמעט כל השאלות באינטרנט, חיפוש יעיל במאגרי מידע יספק מידע רב בכל נושא שתתעניינו בו. מעבר לכך, ניתן לבצע און-ליין רכישה של מוצרים

מסחר אלקטרוני באינטרנט

עידן המדיה האינטרנטית המתפתח מבטל פעמים רבות את הצורך לצאת מהבית. במקרים של מסחר במגזר הפרטי, מהפיכת האינטרנט משרתת צדדים רבים בתעשיית המסחר על ידי צמצום פערי המידע בין מוצר אחד למשנהו, צמצום הצורך בתנועה מוגזמת למציאת פריט או מוצר מסויימים, ונגישות כוללת של פריטים מהיצרן אל הצרכן במינימום מתווכים.
מסחר אלקטרוני באינטרנט מאפשר הוזלת מחירים,