תוכן ומידע

מכירות פומביות

מכירות פומביות הן שיטה מצוינת למי שרוצה לעבור חווית קניות שונה עם סיכוי טוב לחסכון כספי. מכירות אלו קיימות בכמה אופנים, וכיום, עם התרחבות עולם האינטרנט, ישנם אתרי מכירות באינטרנט המציעים לכם להשתתף בהם.

מכירות פומביות – איך זה עובד
הרעיון המנחה של מכירות פומביות הוא שהמחיר הגבוה ביותר מנצח. באתרי האינטרנט בהם ניתן לעשות קניות ברשת,

שירות מערכת צ'אט לאתרים

היום לאינטרנט יש תפקיד חשוב מאוד ואף מכריע בעולם העסקים, הפנאי ועוד. הקשר בין אנשים מכל רחבי העולם עד לפני מספר שנים היה דליל מאוד ויקר ביותר. המדיות העיקריות לשיחה בין אנשים מכל קצוות העולם הייתה בעיקר בטלפונים, ולימים גם בוידיאו קונפרנס –צ'אט וידאו. היום יש לאינטרנט דרכים רבות להציע שירותי צ'אט מתוחכמים ואיכותיים, שנותנים

מהן מערכות ניהול תוכן?

מערכות ניהול תוכן הן תוכנות שמאפשרות לכם לשלוט על החומרים שאתם מציגים באתר שלכם. העלאת מאמר חדש, שינוי טקסט קיים,העלאת תמונה או סרטון וידאו, חיבור של קישוריות בין האתר שלכם לאתרים דומים ועריכת מראה האתר, הם הדוגמאות העיקריות שמעניקות לכן מערכות ניהול תוכן.

מה קורה כאשר מערכות ניהול תוכן לא מנוהלות על ידכם?
רובנו לא יודעים כיצד

חברת "לייב סיטי" | Live city

חברת "לייב סיטי" היא חברה ישראלית המציעה ללקוחותיה להקים באמצעות המערכת שלה אתרי אינטרנט. מעבר לתהליך ההקמה,מציעה חברת "לייב סיטי" גם מערכות לניהול תוכן האתר, מערכת לתשלום מקוון (אידיאלי לאתרים שהם חנויות וירטואליות), ואחסנת האתר שבניתם על שרתי אינטרנט גדולים ואמינים.
כיצד מערכת לייב סיטי פועלת?
תחילה נרשמים לאתר ומקבלים קוד גישה. אין צורך בהורדת תוכנה וכל

אנשי מכירות

אנו חיים בעולם בו כולנו מוצפים במסרים שיווקיים כל הזמן. הרגלי הצריכה שלנו, נראה שעוברים כל גבול, אולם רובנו עדיין חושבים לפני כל קנייה ורק אחרי שהשתכנענו כי אנחנו צריכים או לפחות רוצים. האנשים המשמעותיים ביותר בתהליך הזה הם אנשי מכירות – האמנים העדינים שיכולים למכור קרח לאסקימוסים באמצע חודש דצמבר בסיביר.

אנשי מכירות הם מבוקשים

טלמרקטינג

טלמרקטינג הוא בעצם מכירה טלפונית – מדובר בפנייה טלפונית יזומה ללקוח אשר מאפשרת לו לשמוע על שירות או מוצר ובאותה שיחה גם לבצע את הרכישה. בניגוד לשירות טלמיטינג אשר מטרתו היא תיאום פגישה ראשונית בלבד, טלמרקטינג הוא חבילה שלמה – פנייה ישירה, שכנוע בעזרת אמנות המכירה ורכישה סופית של הלקוח. ישנם לא מעט אתגרים כאשר

קידום מכירות

קידום מכירות – קד"מ, כשמו כן הוא נועד לקדם את המכירות של החברה בדרכים לא קונבנציונליות. המשמעות היא קידום יצירתי  – בנוסף לפרסום והשיווק הרגיל. הרעיון שעומד מאחורי קידום מכירות מבוסס על המחשבה שלפעמים חשוב מאוד לעורר את המצב בשטח ולהפנות את תשומת ליבם של לקוחות, מפיצים, משווקים ומשקיעים למוצר מסוים.
קידום מכירות לא בהכרח נועד

אמנות המכירה

רבים תוהים על אמנות המכירה.  מה הופך מוכר אחד לטוב יותר מאחר?

קניה היא תהליך פסיכולוגי אשר כל אחד מאיתנו עובר על בסיס יום יומי. הסיבה שחשוב להגדיר אותה כתהליך פסיכולוגי היא בכדי לנתח אותה ולהבין איך היא פועלת. הבנה של האלמנטים הטמונים במחשבה האנושית שמובילים לקנייה הם מהותיים ביותר לבעלי עסקים. בעל עסק שידע לפנות

שירות לקוחות

מכירה היא רק הצעד הראשון במערכת היחסים הלא פשוטה כלל שנרקמת בין לקוח לבעל עסק. את הקשר עוזרים לשמר בצורה תקינה האחראים על קשרי לקוחות.  אנשי שירות לקוחות הם לא רק הפנים של החברהבדומה לאנשי המכירות – אלא גם הפסיכולוגים של הלקוח.  לקוחות מגיעים למצב בו הם מתקשרים עם אנשי שירות לקוחות אחרי שהם ביצעו

עיקרי החדשנות של סייטהוד

להלן עיקרי החדשנות של סייטהוד Sitehood:

עיקרי החדשנות של סייטהוד Sitehood נובעים מתשתית טכנולוגית ייחודית.
הצלחנו להתגבר על מספר לא קטן של מכשולים על מנת ליישם מערכת פתוחה של שיחת צ'אט, שבה, גם בעל האתר, ולא רק הגולש יכול ליזום הודעת פנייה ראשונה לשיחת צ'אט.
היתרונות של סייטהוד

אין התקנה במחשב. תוכנה כשירות WEB המהווה ייתרון גורף המעניק ללקוח:

יכולת להתחבר מכל

מענה אנושי חכם

כאשר אנו רוצים לחייג למוקד שירות מסוים ועונה לנו מענה אוטומטי אנו מתאכזבים, ציפינו לדבר עם נציג שירות חי וקיים ולהסביר לו בדיוק מהי הבעיה שלנו, והמענה האלקטרוני לא מספק את אותו מענה. זוהי הסיבה העיקרית מדוע רבים מעדיפים מענה אנושי חכם אשר יחכה בצידו השני של הקו ולא מענה אוטומטי.
מהו מענה אנושי חכם?
מענה אנושי כשמו