היום לאינטרנט יש תפקיד חשוב מאוד ואף מכריע בעולם העסקים, הפנאי ועוד. הקשר בין אנשים מכל רחבי העולם עד לפני מספר שנים היה דליל מאוד ויקר ביותר. המדיות העיקריות לשיחה בין אנשים מכל קצוות העולם הייתה בעיקר בטלפונים, ולימים גם בוידיאו קונפרנס –צ'אט וידאו. היום יש לאינטרנט דרכים רבות להציע שירותי צ'אט מתוחכמים ואיכותיים, שנותנים מענה מאוד טוב לכל מי שצריך ליצור קשר עם אחרים ורוצים לעשות זאת ללא העלות הגבוהה של שיחות הטלפון, וכיוצא בזה. מכיוון שהאינטרנט מהווה בסיס מאוד חשוב ואיתן לתקשורת גלובאלית, ניתן לראות כי יש לא מעט אפשרויות לצ'טים הללו, וכל מה שצריך זה לבחור את השירות המתאים.

למה צריך מערכת צ'אט לאתרים?

באמצעות התקנת מערכת צ'אט לאתרים באתר שלכם, תוכלו לקבל שירות לקוחות דינאמי באתר שלכם – דבר שיתרום משמעותית לתהליך קידום מכירות באינטרנט.

באמצעות צאט לאתר , תוכלו להציב אנשי מכירות ושירותי טלמרקטינג , שיתנו מענה אונליין לשאלות הגולשים באתר ובכך יעזרו להם בעת תהליך הרכישה באתר.

Chat Roulette לחוויית צ'ט גלובאית

בעולם של רשתות חברתיות מחפשים תמיד אנשים חדשים לדבר איתם ודרכים מקוריות לעשות זאת. Chat Roulette הוא אתר אינטרנט שנותן את המענה הזה, את החיבור הספונטני לדיבורים בין אנשים. אם לפעמים מרגישים שנמאס לדבר עם אותם אנשים באותתם ערוצים, אפשר ללכת ולהתנסות בחיבור שמעניק אתר האינטרנט המדובר, בין אנשים שרוצים להכיר אחרים ובין הרצון לשמור עדיין על אנונימיות מסוימת. בצורה הזו הצ'ט תמיד מעניק את האווירה האישית שכולם מחפשים, אך עדיין מדובר במקרה גלובאלי של רצון לתקשורת.

Skype – טלפון לכל דבר

רבות דובר על הסקייפ ועל היכולת שלו להחליף את הטלפון הרגיל. אחת השיטות המומלצות ביותר לדבר עם אנשים אחרים, גם בכתיבה וגם באמצעות שיחת וידיאו, היא באמצעות הסקייפ. באמצעות התוכנה הזו ניתן להעניק לכל אחד ואחת את כל מה שהם צריכים, את הקשר לכולם, ואת היעילות והעלות שרק לאינטרנט יש להציע היום.

Whatsapp – מהפכת השיחות

אפליקציית וואטסאפ שינתה את חיינו. היא ממש כבשה את העולם הלכה למעשה וחייבה את חברות הסלולר להוריד מחירים. כיום פחות ופחות אנשים משתמשים בהודעות SMS פשוטות וכמעט כל אחד שמחזיק סמארטפון משתמש בוואטסאפ. ניתן לשוחח עם אדם אחד או עם קבוצה של אנשים, לשלוח תמונות, וידאו וקבצי קול בקלות או לשלוח אייקונים חמודים. אבל הדבר הייחודי והמשמעותי ביותר היא האפשרות האם הודעתך התקבלה, האם היא נקראה, ע"י מי ומתי ולדעת מתי האדם איתו אתה משוחח נראה לאחרונה באפליקציה.