אתר shop center הוקם בשנת 2000 ומציע לקהל הלקוחות הישראלי מגוון שירותי אינטרנט. החל מרכישה ורישום של דומיינים (כתובות אינטרנט), דרך הקמת אתרי קניות ואתרי תדמית ועד לפתרונות סליקת כספים ואחסון אתרים.

אתר shop center הוא פתרון אחד כולל לכל האספקטים של עולם האינטרנט. בהתקשרות עם shop center תקבלו מענה שלם לכל הצרכים שלכם. אתרי אינטרנט לעסקים הם כלי חזק מאוד לקידום העסק ולהגדלת המכירות.

השירותים של אתר shop center

באמצעות אתר אינטרנט איכותי ניתן לתת לגולשים מידע על העסק, פלטפורמה ליצירת קשר, אפשרות להזמנת מוצרים, שירות דרך האתר ופרסום של חבר מביא חבר. אתר אינטרנט איכותי יגיע למקומות גבוהים בתוצאות החיפוש של המנועים הגדולים ויביא יותר כניסות.

המתכנתים של אתר shop center בונים אתר תדמיתי מושקע ומקורי. כדאי להוסיף צ'אט לאתר שבו הגולש יוכל ליצור קשר עם נציג טלמרקטינג או עם מענה אוטומטי שינסה לענות על שאלותיו או לפחות ייתן לו מקום להשאיר פרטים ליצירת קשר.

סגנון צאט כזה נעשה פופולארי מאוד בכל אתר עסקי שמוכר מוצרים או מעניק שירותים. ברגע שהגולש נכנס לאתר, מופיעה לו בתחתית העמוד הודעה מנציג השירות הווירטואלי שמבקש ממנו לכתוב לו מה רצונו ובמה הוא יוכל לעזור.

אתר shop center לבעלי עסקים

לבעלי עסקים שרוצים להגדיל את מכירותיהם באמצעות האינטרנט, אתר shop center מעולה ליצירת אתר עם קטלוג מוצרים ומערכת גביית כספים מאובטחת ביותר. שרתי החברה ממוקמים בחוות השרתים של אינטרנט זהב, ונהנים ממהירות גבוהה ורמת אבטחה מהטובות בעולם.

כמו כן, shop center מספקת שירות רכישת דומיינים ושירות סליקת כספים אוטומטיים. ניתן דרכו לקבל את מלוא השירות והתמיכה במקום אחד: החל מרכישת הדומיין, דרך בניית האתר, העלאתו לרשת, תמיכה שוטפת, קידום האתר במנועי החיפוש ועד העברת כספים בין הגולש לחשבון העסק.

הרבה מהשליטה נמצאת בידיים של מנהל העסק. הוא יכול להיכנס מכל דפדפן למערכת ניהול האתר באמצעות שם משתמש וסיסמא. הוא יוכל בפשטות לשנות את התוכן, להעלות תמונות סרטונים ומאמרים חדשים ולקבל סטטיסטיקות ופרטי עסקאות שהתבצעו באתר שלו.