בעולם של ימינו, ובמיוחד בחברה המערבית שיווק וקידום הם פני הכל: מי שלא מפרסם לא קיים. עסק המציע מוצר מעולה יכול להיות נדון לכישלון ללא מטה הקסם הנקרא "קידום עסקים" ולו רק בגלל הסיבה שבמבול בתי העסק המציפים את תודעתו של הצרכן מדי יום – הוא יכול להיעלם ועקבותיו לא ייוודעו לעולם. לכן, כדאי לתת את תשומת הלב הראויה לכל הקשור לשירותי פרסום עסקים וקידום אתרים ברשת, היות והאינטרנט הוא הכלי המעודכן, הנגיש והנוח ביותר לעשות עסקים.

שיטת הטלמיטינג

קיימים מספר קווים כללים המשותפים עבור קידום עסקים מכל התחומים דרך פלטפורמת האינטרנט, והם חלים על עסקים המוכרים מוצר ווירטואלי (כמו למשל ביטוח) כמו על עסקים שמוכרים מוצרים ממשיים בהחלט (מזון, ביגוד, רהיטים). ראשית, חלקם בהחלט מסתמך על אנשי מכירות המגיעים לביתו של הצרכן הפוטנציאלי על מנת להדגים לו את פעולת המוצר ולסדר במקום את עבודת הניירת הנדרשת. עבור נציגים כאלו כדאי להיעזר בשיטת הטלמיטינג – כלומר לקבוע מראש פגישה עם הלקוח הפוטנציאלי. חשוב לדעת שברוב המקרים, האחראי על טלמיטינג הוא לא איש המכירות עצמו, אלא נציג שירות אחר.

הקפדה על מענה אנושי

על מנת לקדם את האינטראקציה בין הלקוח הפוטנציאלי לבין החברה, רצוי להקפיד על אפשרות לתקשורת דרך אתר האינטרנט (צ'אט בזמן אמת), או לפחות מספר טלפון שיופיע באתר ודרכו הלקוח יוכל ליצור קשר. אם בגלל תקלה באתר, אם כדי לשאול שאלה ואם על מנת להביע תלונה שהטיפול בה יכול לחסוך נתק עם לקוח קיים. חשוב להבין כי  אין תחליף למענה אנושי עבור הצרכן, ולא משנה מה האורך של רשימת ה"שאלות הנפוצות" שבחרתם לפרסם באתר.

קידום עסקים באינטרנט הוא תורה שלמה, המתבססת על הגיון פשוט – ספר ללקוח כי יש שירות המספק לו את מה שהוא מבקש, בתנאים הנוחים לו ובצורה שיוצרת יתרון (ורצוי משמעותי) על פני המתחרים, הצג זאת בצורה שימושית ונוחה באתר – והתוצאה כבר תגיע. ואין פרסום טוב יותר מאשר פרסום מפה לאוזן (או מפה לבלוג) של לקוח שהיה מרוצה מהשירות שניתן לו.