בעולם בו כל הלקוחות שלנו רוצים הכל מיד, נגיש, אונליין, ישיר, שירות מענה קולי מיידי מספק לנו הזדמנות ליצור קשר עם הלקוחות בקצב הנדרש. שירות מענה קולי מעניק לנו את היכולת לדבר עם הלקוח בלי שימתין במשך שעות ארוכות על קווי השירות ולאפשר לו לדרוש, לבקש, לשאול ולבדוק כל מה שברצונו באופן ישיר תוך קבלת ייעוץ ושירות מעולים ומרשימים. מערכות מענה קולי אונליין הן דרך לבטא את היכולות המתקדמות של בית העסק ולהדגים שירותיות ומקצוענות תוך כדי. היום כל חברה נעזרת במערכת מענה קולי שמווסתת, מדריכה ומנהלת את מערך הפניות לחברה – וזהו יתרון שיווקי לכל דבר.

מענה קולי לקשר רציף עם הלקוח

לצד מערכות מענה קולי, ניתן להפעיל באתרי האינטרנט מענה אנושי לכל דבר באמצעות צ'אט. נציגי החברה מתחברים ללקוח שנכנס לאתר ומציעים לו עזרה מיידית, תמיכה וייעוץ בכל עניין וכך מאפשרים קשר מהיר וישיר עם לקוחות פוטנציאליים, דרך המחשב בעבודה ובלי צלצולי טלפון רבים ומעבר דרך הפקידה.

מענה קולי כמו גם מענה אנושי אונליין מאפשרים קשר רציף עם הלקוחות שלנו ורווח טהור של לקוחות פוטנציאליים שמגיעים לאתר במהלך היום. אנחנו מציעים מערכות מתקדמות שמאפשרות לתמוך בכל מי שמגיע לאתר באמצעות צ'אט יעיל שמאפשר אספקת מענה שיווקי ותמיכה לכל גולש. היום כבר לא צריך להיעזר בפקידות שירות, בפתקים ובתסריטי שיחה, הכל נמצא באתר שלך – מוכן ומזומן לכל מי שיבוא.

להתחבר בצ'אט ללקוחות – יעילות ביומיום

התחברות באמצעות מענה קולי או צ'אט ללקוחות שמגיעים לאתר שלך, או פונים דרך המערכות הטלפוניות המתקדמות, מאפשרת עבודה יעילה לכל המערך השיווקי בחברה. מדובר ביכולת לתת שירות יעיל ומקצועי ללקוחות קיימים ולהוביל את הלקוח הפוטנציאלי לפעולה צרכנית מולך ומול החברה שלך. היום כבר לא צריך סוכני מכירות שיידפקו על דלתותיהם של לקוחות פוטנציאליים, אתרי האינטרנט נותנים פתרונות יצירתיים אינסופיים שמאפשרים לך להשאיר את הצוות השיווקי במשרד ולמנף את החברה שלך רק באמצעות האינטרנט.

לצד צ'אט או כל מענה אנושי אחר אונליין, מענה קולי נוח ויעיל מדגים ללקוח שלך שאתה קודם כל חושב עליו ועל הנוחיות שלו – וכאן טמון ההבדל בין חברה שירותית לחברה לא אכפתית.