מערכת Safeshop SRV היא מערכת שמתמקדת במתן שירות לאתרי קניות. חנויות וירטואליות נעשו פופולאריות מאוד בשנים האחרונות, ואם בתחילה היינו כולנו חשדנים לגבי דרך הקנייה הזו, היום היא כבר נחלת הכלל. אנחנו בוטחים בחנויות הוירטואליות שיספקו לנו את המוצר שהזמנו בפרק הזמן שהובטח, שפרטי החשבון שלנו יישארו חסויים ושנקבל מהם שירות לקוחות טוב במידה ותהיה תקלה בשירות או בקנייה. כיום יש לנו אפילו צאט ישיר עם נציגי השירות דרך האתר.

בשביל שכל זה יתקיים יש צורך במערכת תמיכה טכנית טובה ומקצועית. מערכת Safeshop SRV היא בדיוק כזו: היא ידידותית למשתמש (הן לגולש והן למנהל האתר), ידידותית למנועי חיפוש וידידותית לאתרי השוואת מחירים.

מה זה אומר ומדוע זה חשוב?

מערכת Safeshop SRV מאפשרת למנהל האתר להיכנס מכל דפדפן אינטרנט ובעצם מכל מחשב לאתר שלו, להקיש שם משתמש וסיסמא ולהיכנס למערכת ניהול האתר, שבה באופן פשוט הוא יכול להעלות תכנים, לשנות תכנים קיימים ולקבל את כל הנתונים שהוא חפץ בהם.

למשתמש, מערכת Safeshop SRV מובטחת חווית גלישה מהירה ופשוטה. כיוון שהמערכת עובדת על שרתי חברת SRV בעצמם, היא נותנת מענה מהיר לגולש. למנועי החיפוש, מערכת Safeshop SRV מאפשרת "לקרוא" את האתר בפתיחות מקסימאלית ולקבל ממנו יותר מידע רלוונטי. ככל שהאתר פתוח בפני מנועי החיפוש והמידע שבו רלוונטי להם, כך הוא יקודם בתוצאות.

ולבסוף, מערכת  Safeshop SRV  היא ידידותית לאתרי השוואת מחירים, כי ככה כולם מחפשים היום איפה הכי משתלם לקנות. אתרי השוואת מחירים עובדים כמו מנועי חיפוש. הם סורקים דפים של אתרי קניות, מזהים מוצרים ומשווים את המחיר שלהם. ככל שהאתר שלכם יהיה פתוח לכם כמנהלים, לגולשים שהם הלקוחות הפוטנציאליים, למנועי החיפוש ולאתרי השוואת המחירים, כך האתר יהיה רווחי יותר בשורה התחתונה.

טיפ לבניית אתר קניות טוב

אתר קניות איכותי חייב לכלול היום צ'אט לאתר. כל גולש שנכנס מקבל פנייה מנציג שירות וירטואלי. בדרך כלל זה מחשב עם תשובות מוכנות מראש, אבל אפשר גם לתת לנציג שירות אנושי ליצור קשר עם הגולשים.