להלן עיקרי החדשנות של סייטהוד Sitehood:

עיקרי החדשנות של סייטהוד Sitehood נובעים מתשתית טכנולוגית ייחודית.
הצלחנו להתגבר על מספר לא קטן של מכשולים על מנת ליישם מערכת פתוחה של שיחת צ'אט, שבה, גם בעל האתר, ולא רק הגולש יכול ליזום הודעת פנייה ראשונה לשיחת צ'אט.

היתרונות של סייטהוד

  1. אין התקנה במחשב. תוכנה כשירות WEB המהווה ייתרון גורף המעניק ללקוח:
    • יכולת להתחבר מכל מקום ובכל זמן, כולל מהמכשיר הסלולארי. אצל המתחרים ישנה הגבלה למחשב בו הותקנה התוכנה.
    • היכולת להשתמש במספר סוכנים בו זמנית המשתמשים במחשבים שונים וביחד מול אותו חשבון, אל מול אותם גולשים באתר של הלקוח.
  2. אין חלון פופ אפ Popup window   שבו יש את מערכת הצ'טאך הוא מכסה ומסתיר על האתר.הצלחנו להכניס את הצ'ט החי "לתוך האתר" של הלקוח; כלומר, הוא מחובר בתוך האתר ונראה כחלק בלתי נפרד ממנו.
  3. סייטהוד היא תוכנה לצ'אט חי המראה הודעות מבעל האתר. כלומר בעל האתר כותב בצ'ט שלו ושולח, אין צורך לחכות שהגולש ינקוט פעולה. ואז, מרגע שהוא פתח את הצ'אט במלואו אזי הוא רואה את כל ההודעות שבעל האתר שלח לו ומשם הים יכולים להתחיל את השיחה. מערכת סייטהוד היא צ'אט חי מופעל  בתוך האתר, כך שניתן ליזום שיחה אמיתית מול גולש.
  4. סרגל השירותים שלנו מוטמע בתוך אתר הלקוח כחלק מקוד הHTML  שלו. לכן הוא תמיד נמצא שם, מכאן נובעות  מספר תוספות יעילות במיוחד:
    • אם הגולש מדבר בצ'אט עם בעל האתר ותוך כדי עובר דפים, הצ'ט תמיד שם ותמיד נשאר פתוח (או סגור).
    • הסרגל אינו מסתיר שום תוכן מהאתר, הוא נדבק לתחתית הדפדפן ואינו נגלל עם הדף.
    • בעל האתר יכול לעצב ולהתאים אותו כך שבעיניי הגולש, המערכת נראית לחלוטין כחלק מהאתר.
    • על הסרגל שלנו, מכיוון שהוא חלק מהאתר, הוספנו ונוסיף מספר כלים נוספים שנועדו לבעל האתר לייעל את מערך השיווק המכירה שלו' כגון : חנות קטנה למוצרים וחלון חדשות.
  5. מערכת מותאמת לקול סנטרים ומספר נציגים גדול – סייטהוד כוללת מגוון תכונות כמו ניתוב שיחות אוטומטי, מערך נציגים עם הגבלת הרשאות וניהול מספר אתרים ממשק אחד מה שמאפשר ניהול צ'אט מורכב בכל מקום ובכל סדר גודל.