כאשר אנו רוצים לחייג למוקד שירות מסוים ועונה לנו מענה אוטומטי אנו מתאכזבים, ציפינו לדבר עם נציג שירות חי וקיים ולהסביר לו בדיוק מהי הבעיה שלנו, והמענה האלקטרוני לא מספק את אותו מענה. זוהי הסיבה העיקרית מדוע רבים מעדיפים מענה אנושי חכם אשר יחכה בצידו השני של הקו ולא מענה אוטומטי.

מהו מענה אנושי חכם?

מענה אנושי כשמו כן הוא, הוא מענה על ידי אדם בצידו השני של הקו, בדרך כלל כחלק מן שירות לקוחות, תמיכה טכנית או שירותי מכירה של חברה כלשהי. מענה זה הינו היעיל והמועדף ביותר על ידי לקוחות וחברות רבות בגלל יתרונותיו הגדולים. מענה של אדם על ידי צ'אט אינטרנטי או על ידי טלפון הוא ידידותי יותר ויכול לענות על שאלותיו של הלקוח בצורה טובה ביותר.

מענה אנושי חכם לעומת מענה אלקטרוני

אם נשווה בין השניים, הרי שמענה אנושי הוא העדיף מביניהם בגלל כמה סיבות. הראשונה היא שכאשר מגיעים למענה אוטומטי לרוב יש ללחוץ על שלוחות רבות ולעיתים לא מוצאים את השלוחה שמתאימה בדיוק עבור השירות שאנו רוצים לקבל. במענה אנושי, בעיה זו לא קיימת כיוון שהנציג יכול לענות או להפנות לנציג אחר ולענות על אותה שאלה ספציפית. בנוסף, הלקוח חוסך זמן בכך שהוא אינו מנסה לפענח מה הוא צריך ללחוץ. השירות הטוב ביותר דרך צ'אט יתקבל דרך מענה אנושי בגלל היחס האישי שחש הלקוח כאשר נציג מדבר איתו אחד על אחד ומתפנה רק אליו, דבר זה ישפר את תדמיתה של החברה וישמר לקוחות מרוצים.

צ'אט עם מענה אנושי

צ'אט עם מענה אנושי חכם משלב מהירות נוחות ויחס אישי בשירות לקוחות. דרך הצ'אט ניתן לבצע שיחה בחינם, בדרך כלל זמן ההמתנה קצר מאוד והמענה הוא נציג אנושי, לעיתים עם תמונה שלו דרך שיחת וידיאו. לעומת כל אמצעי אחר, הצ'אט הינו מהיר ויעיל והשילוב שלו עם מענה אנושי יוצרים את השירות הטוב ביותר עבור הלקוח וכך משפרים ומחזקים את החברה עצמה ורווחיה.