חברת "לייב סיטי" היא חברה ישראלית המציעה ללקוחותיה להקים באמצעות המערכת שלה אתרי אינטרנט. מעבר לתהליך ההקמה,מציעה חברת "לייב סיטי" גם מערכות לניהול תוכן האתר, מערכת לתשלום מקוון (אידיאלי לאתרים שהם חנויות וירטואליות), ואחסנת האתר שבניתם על שרתי אינטרנט גדולים ואמינים.

כיצד מערכת לייב סיטי פועלת?

תחילה נרשמים לאתר ומקבלים קוד גישה. אין צורך בהורדת תוכנה וכל הפעילות מתבצעת דרך אתר לייב סיטי באופן מקוון. נפתח בפניכם חלון עם רובריקות בצד העליון ובצד ימין, ובמרכז המסך רואים את האתר שלכם כפי שהוא נראה לגולש הרגיל.

כעת תוכלו להתחיל להוסיף תכנים, לבצע שינויים בעיצוב ולהחדיר לאתר יותר ויותר פרטים שיהפכו אותו למקודם במנועי החיפוש. למשל,יצירת קישורים מאתרים רלוונטיים אחרים, כתיבת מאמרים עם מילות מפתח , טקסט לתמונות ועוד אמצעים שלייב סיטי תציע לכם.

מה מערכת לייב סיטי מציעה ללקוחותיה?

בתור התחלה, מערכת לייב סיטי מציעה ללקוחותיה את הקמת האתר והעלתו לרשת האינטרנט למשך 30 יום בחינם וללא התחייבות.תוכלו להתרשם מתהליך הבנייה וממערכת ניהול התוכן שתעמוד לרשותכם לאחר שהאתר ייבנה, ורק אז להחליט אם אתם רוצים להתקשר עם חברת "Live city". ההתקשרות היא על פי חבילות. כל חבילה מתאימה לאופי ספציפי של אתר אינטרנט והעלויות משתנות מחבילה לחבילה. שירות הלקוחות של חברת "לייב סיטי" פועל כ-24 שעות ביממה ע"י מענה טלפוני, מענה באמצעות מיילים והסברים מקוונים באמצעות צ'אט ובמצגות שנמצאות באתר של החברה.

דגשים לגבי תפעול וניהול מערכת ניהול תוכן של לייב סיטי

מערכת לייב סיטי מתאימה הן לחובבנים והן למקצוענים. החובבנים שבינינו, חסרי הניסיון והידע באתרי אינטרנט, ימצאו את המערכת ידידותית מאוד, אשר בהסבר פשוט תראה להם כיצד ניתן לעצב את אתרם על-פי רצונם, וכיצד להכניס בו את התכנים הרצויים.

מעבר לכך, ככל שתלמדו יותר על מערכת ניהול התוכן של לייב סיטי, ככה תיחשפו לעוד ועוד אפשרויות ניהול ועריכה, כגון ניסוח "הדף האחורי" של האתר (דף מידע שמנועי החיפוש סורקים ועל-פיו קובעים את רלוונטיות האתר), ניהול פורומים, צ'אטים, רובריקות ליצירת קשר, ניהול אנשי קשר, רשימת תפוצה דרך האתר, מערכות לניהול מכירות באינטרנט דרך האתר ועוד אופציות רבות ומגוונות.